♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Soalan Pelik. Entry Pendek.
Monday, December 30, 2013 • 12:19 AM • 0 What ?!
ohhh beloooooooooooogggggggggggggggggggggg! dengar takkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! *jerit sekuat hati
it had been ages i didn't update blog since aku dah bekerjaya. hahaha. nampak macam hebat kan perkataan tu? haha.

wuuu.. kesian sangat. aku tak sempat nak berjalan jalan buat lawatan rasmi pegi belog org. sorry wehh! sorry sorry sorry! *bowing*

nuffnang memang lagi laa tak jalan dah nampak gayanya. hmm...

ehh,  nak cite. dedulu masa aku kecik aku pernah tanya soalan pelik.

#1 tengah duduk dalam kereta dengan mak abh dan adik beradik yg lain. time uu tengh hujan rintik rintik. nampak org botak lalu. terus aku aku tanya

"mak, org botak tuu sakit tak kene hujan kat kepala?" *tanya dengan penuh persoalan di riak muka dan serius*

dorg gelak dulu baru jawab. k. kesian. soalan nii aku tanya masa umur aku 5, 6 tahun kot.

#2 bapak aku dulu pernah bercucuk tanam kawasan yang dikeliingi dengan kelapa sawit. area tu memang banyak babi pink. dekat tempat tuu ada laa 1 aliran air. macam sungai kecik or parit gi tuu je laa. kawan bapak aku datang kat kitorg. pegi kat aliran air tu. kawan bapak aku kata

"nampak macam babi minum air kat sini" sebab ada kesan kaki babi.
then aku dengan muka penuh persoalan lagi bertanya. "babi minum camne?"

sekali lagi aku ditertawakan. dan aku terpinga pinga. huaaaaaaaaaa!

soalan tu boleh ada sebab aku fikir hidung babi. ntah apa kaitannye. huhu.

takpe, Wardina kata. setiap kenapa tu menunjukkan sel sel otaknya sedang berhubung. HAHAHA!


p/s : terasa tertipu tak? entry ni tak pendek pun sebenarnya. haha. aku pun tak paham nape dia leh jadi panjang. maap!



PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Ehh? Mane Niii..
  • Oh! Nuuuuuu~
  • Nak Cara Hilangkan Ruam?
  • Yay for Monday Morning!
  • Cara Menambat Hati Mertua :)
  • Yay! Dah Tiga Angka!
  • This Is My Ibu Pejabat :)
  • Goyang Kaki Tak Selalunya Best.
  • Sultan Brunei. #Respect
  • Put Comment on Blogskin. Thanks ZYRA!