♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Idk.
Sunday, September 22, 2013 • 1:59 PM • 0 What ?!


haishh. letih betol nak hadap semua neh. penat tahu penat?! rumah cara rumah. sekolah cara sekolah. hadoiii.

please laa. mintak tolong sangat sangat jangan kacaw aku bagi aku sakit hati time aku tak kacaw korang.

saje nak bagi aku sakit hati kan? naik angin? bila aku dah nak angin baru nak cakap meluat laa apa laa.

but IDGAF okeh. lantak kau lah sapa suruh carik pasal sangat.

and tbh. im uncontrolable bila aku tengah sakit hati and marah sangat sangat. mulot, tangan semua time tu bergerak aktif. tambah pulak kalau aku stress. hmm...

and pleasee. jangan hancurkan kepercayaan aku kat kau, wahai orang lelaki. aku memang susah nak pecaya lelaki. bila aku percaya, hargai laa sikit.

btw, sorry for being rude.

aku under stress.

poyo je




PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Another Year Older.
  • It's 6 September!
  • Perspective. Mulot Jahat!
  • Bersedih.
  • That Girl.
  • Selamat Happy Birthday :3
  • Eid Fitr
  • Ramadhan Yeahh!
  • Done with STPM sem 2!
  • Tips : Bilik Panas.