♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Done with STPM sem 2!
Friday, May 24, 2013 • 12:53 AM • 0 What ?!



Alhamdulillah. Saya merafakkan kesyukuran kepada hadrat Allah kerana dengan limpah dan kurnianya dapat jugak saya tamatkan peperiksaan penanggal ehh penggal dua dengan jaya dan jebatnya. ehh hebatnyaaa. :*

p/s : ayat kau tuh kalau tak rindu tesis pun boleh kan? -.-'

aku exam sem dua dah weyy. 20 mei till 23 mei. tapi paper aku start 21 mei. sekarang dah habes dah laa.

rasa macam lega dah habes exam. tapi tak lega sangat sebab risau result pulop. guane [?]

gilakk bha kalakau. kalakaktus. kalkulator. kakaktua betol kau nih!

aku masa hari first exam takot nak masok exam hall sebab takot tak leh jawab and soalan susah. *err, tu pun takot. buat terokk je lebih! boOoo~



berikut ulasan aku tentang paper yang dah aku jawab.

Pengajian Am

Ulasan : ramai kate boleh buat PA especially graf. ni senang ni dok nampak dah graf nak score PA mesti naik. ni tak syok nak dengar neh. tapi hopefully aku dapat gak score PA sebab aku rasa dah ghairah nak score dah nehh. ghairah [?] emm...

Geografi

Ularsawa : susah. kawan kawan aku pun kata susah. haa, tapi aku susah sebab buat terer sangat tengok sikit2 je geo tuu. kan hambekk! padan lah muka tuu. belagak lagikk!

Bahasa Melayu

Pulasan: rasa nak pulaih kepala penggubal. soalan sume nak same jawapan. aku kompius teroih. latihan bm yang dok buat pun sikit je soalan yang naik. kk. fineeeee!

Ekonomi

Ulasanmu : boleh tahan kacang gak soalan. tapi ade soalan aku rugi beberapa markah. sungguh damit! harap markah yang terkurang neh tak buat aku fail. kalau fail mesti aku kecewa sangat!



bebelan mesra,
miss pisyah.


gudnytee! Assalamualikum! ;3




PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Tips : Bilik Panas.
  • Miss.
  • Pleaseee, May?
  • dear. please.
  • Memaafkan. :)
  • Camping?
  • Sweet Little Friend ^3^
  • Tesis.
  • Please yee?
  • Midnight Post.