♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Ayuh Ke Pra-U ! :3
Saturday, December 29, 2012 • 5:57 PM • 0 What ?!
HAHAHA. *gila apa mula mula entry gelak dulu* Aku malas nak carik gambaq Danbo. Malaihh sungguh *amboii cakap Kedah tuhh* inspired by Arwah Yasmin Hunwick.*Al-fatihah* Aku suka baca belog dia yang agak merepek. Masok gak ahh dengan otak aku yang tak center nehh. Dia lawak gila kot. Lawa pun lawa :) Okay lari tajuk sat. Maaf.
Jomm. Nak balik pi sekolah dah kot weh. Aku kan comey. Umoq 19 pun kena pih sekolah lagii. Kalau masok U kang orang tak caya lak berdasarkan rupa parasku yang menawan. Menawannnn~ *backstage singer* Bukan SAWAN okeh! Oi oii !Okay, aku SEMANGAT GILA kot nak masok sekolah balikk :D *kunun* Semangat sikit ahh. Azam baru kot neh. Bukan Azam kawan aku tuhh. *Azam, sila jangan perasan* ni azam yang resolution, in omputehh *betoi tataw?* Okay. Ada orang kata aku terer BI. Hahaha. *Kalau perli tu takleh beradab sikit ka?*
Besok nak daftar sekolah balik. Series cakap, aku akan nampak cam bebudak baik a.k.a budak budak SMA kerana... kerana kau ku masih disinii. Ehhhh. Padiaa laa. Sebab baju aku pakai kamcing kat lengan. Lengan??? Aaaa? PERGELANGGAN laaa! Adoii. Fail fail.
Result sem satu neh tak kuaq lagi. Haiyy, lambat sungguh. Aku bukan excited tapi, bagaimakah reslut aku. Haa? reSLUT ? Dak dakk, aku bukan slut. Tak tau apa slut? Pih ahh tengok toknek translate google hampa tuhh. Aku tak dak masa nak explain *blogging boleh?* Aku just nak improve apa yang kurang. Aku hanyalah insan yang sering melakukan kekhilafan. Haaaaaa... Sudah laa. Aku benci. Makin lama makin panjang dah post. Merepek bagaii -.-'
p/s : ni bukan karangan
Assalamualaikum!


PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Cinta? Ohh. Wow! ♥
  • Post Apakah?
  • Musuh?
  • I'm Home!
  • Lari Seketika.
  • Ex? Bestie?
  • Kegatalan Tahap Tiada Tandingannya~
  • Farewell Cikgu Muzz. Assalamualaikum Eid and Exam!...
  • Saya sedia! Hiyakk!
  • Haii There.