♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Kegatalan Tahap Tiada Tandingannya~
Sunday, October 28, 2012 • 12:09 PM • 0 What ?!

Hello there! What you up to? Sihat? Still beraya lagi ke? Raya kali neh best tapi aku tak dapat pegi memane pun. Sedih ngat aihh. Uhuks! Mengadap mendalah neh je laa yang mampu. Tapi... Bosan jugak. Haiyy. Someone please help me. Text me maybe? xD okay JKJKJK!

Emm, nak list-kan ciri bakal Imam idaman aku. Ihiks! *gatal ehh? ('--)*
1. Solat lima waktu mesti cukup kat mane pun dia pegi. (syarat wajib)
2. Ada ilmu dunia dan akhirat. (syarat wajib)
3. Mampu bimbing aku. (syarat wajib)
4. Hormat orang tua. (syarat wajib)
5. Tak merokok. (syarat sah)
6. Tak suka menipu (syarat sah)
7. Tak suka memaksa aku sebab aku makin dipaksa makin keras kepala (syarat sah)
8. Tak hensem tak pe. Asal kemas. Hensem dan kemas is BONUS. (syarat am)
9. Pandai layan lawak aku, sifat bebudak aku dan suka buat lawak. (syarat am)
10. Reti masak even masakan simple *macam syarat untuk jadi bini lak* (syarat am)

Okay, lihatlah kegatalan orang single yang semamangnya gedik nak mampos post benda ceni. Kalau ade ciri ciri diatas. Boleh PM saya. Macam nak jual baju je. Haha. K Assalamualaikummm~



PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Farewell Cikgu Muzz. Assalamualaikum Eid and Exam!...
  • Saya sedia! Hiyakk!
  • Haii There.
  • :(
  • Pretty Please, Haterssss.
  • Whoaa !Happy Eid ! Ahaa, syok raye ?Aku dapat ban...
  • Serik!
  • Ohh...
  • Cari Kipas Ye?
  • STOPPPPP!