♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Serik!
Friday, August 17, 2012 • 8:55 AM • 0 What ?!


Oh, dah pagi dahh. Tinggal dua hari je lagi nak raya. Tak ade feel sangat kan nak raye ?Hmm, tak pe lah.

Eh, tengok tittle atas tuh. Serik okay. Aku serik nak sayang orang takot aku genggam tak lepas. Aku serik nak bercinta sebab aku takot aku tak dapat sayang dia macam dia sayang aku. Err, okay sabar je laa kan.

Now move on fisya. takkan nak tunggu orang yang dah terang terang boleh hidup tanpa aku. Move on kay. Masih ada Allah kan. Takkan manisnya hidup andai tak dilambung gelora, kan ?

Sabarlah wahai hati ...........

p/s: ni tak ade kaitan dengan boyfriend mahupun boyafriend. sekian.


PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Ohh...
  • Cari Kipas Ye?
  • STOPPPPP!
  • Be Natural Dear.
  • Mr. Uzayr Waseem a.k.a Adik.
  • Mini Troll Comic
  • Sick :/
  • Mengata Kat Aku?
  • :)
  • Cerita Rojak Apakah?