♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Sick :/
Friday, July 6, 2012 • 1:39 PM • 0 What ?!



Woot~ Woot~ What's going on ?haa, sehat dope ?Aku dah dua hari di selubungi demam + batok. Emm, ni ada sikit macam nak terkucil, ehhh selesema. Tapi Alhamdulillah laa kat sekolah aku tak demam cume batok tapi bile balek sekolah je teros terlentang atas katil. Badan aku panas gila laa sampai lepas dari isyak tu baru okay balik. Demam memilih time ni namanyaa. Haha

Setiap kali batok rasa macam nak terkeluar anak tekak serta anak perot serta rib cage aku. Serius sakit! Sakit tekak punya pasal sampai member aku cakap aku senyap je 2, 3 hari ni *ceh senyap laa sangat!* btw, sakit pun ada ke-best-annya *nahai bahasa aku* Yang bestnye orang concern sikit especially mak and abah. Nak ape sume dapat meyh. Muahaha. *take advantage nampak ?*

Semalam dapat chocolate Cadbury. Wuuwuu syiokk oww :D Tapi sayang mulut aku rasa pahit lak makan apa pun tak sedap je :/ tragdis bak kata kawan aku, hukhuk.

postscript : Jannah, aku tau ko suke terjah belog aku sebab belog aku cute kan  ?Pastel colour gituu laa. Haha. K perasan, babaii~



PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Mengata Kat Aku?
  • :)
  • Cerita Rojak Apakah?
  • Kantoi ?
  • Saya Kembali !
  • Terima Kasih :')
  • New Friends !
  • Can I Have One ?
  • Form 6 ?
  • Bidadari.