♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
New Friends !
Monday, May 21, 2012 • 6:06 PM • 0 What ?!



selamat petang semuanyaaaaaa~ cam ne harini ?sehat dope ?
hee, aku kat sini okay jaa
masok form 6 sangat menyeronokkan bagi aku.
i make a lots of new friends !
aku amek subject PA, BM, EKO, GEO
and stay at class PRA U 1C
whoaa, insyaAllah 3.00 ke atas. aminnnn !

semalam, tadi dapat kawan baru.
lelaki, perempuan semua ada.
ada dua budak lelaki aku panggil nama lain dari nama diorg.
aku sesuka hati je panggil orang nama yang lain.
tapi diorg style open tak kesah sangat. aku panggil diorg masyuukk je.
so okay laa

aceli, sekarang agak sedih sebab tuu aku make a lots of new friends
supaya aku tak fikir sangat pasal sedih sedih tuh. huhu
kejam jugak laa kawan aku buat aku macam ni.
aku pun tak faham apa salah aku sampai perlu dia buat aku macam ni.

cuma satu je pesan aku dekat dia,
carilah seorang sahabat yang benar benar boleh sabar
dan tahan dengan perangai tak semengah kau tuhh
perangai yang kebudak budakkan awak tuh.
bukan aku yang cakap kau perangai budak budak,
tapi orang lain. aku cuba positive-kan diri aku tapi kauu ?
ohh gourgeous kawan !buat macam aku kayu meranti !

okay, aku akan cuba tak contac kau dah,
aku akan pura pura aku tak pernah kenal kau dah,
aku akan cuba untuk lupakan kenangan kita dulu.
oritee macam tuu kawan ? :')
dan, InsyaAllah hati nih takkan balik untuk
seseorang yang datang cuma seketika dan serika hati aku neh.
muahahahaha. and and. i wont cry for you babe.
i wont even it's hard, i'll try for it.

lots of love <3



PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Can I Have One ?
  • Form 6 ?
  • Bidadari.
  • Excuse Me Dear ?
  • Agak Ketinggalan --'
  • Culinary And Arts Design
  • Back !
  • I May Look Calm
  • Dafuq?
  • Ohh Dear...