♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Form 6 ?
Monday, April 30, 2012 • 9:58 PM • 4 What ?!



hopplaa people !
ahh, rasa macam bertahun dah tak update blog neh.
bersepah terok, dengan header aku tak pape je rase, haihh~ huhu.
ni rase cam nak edit belog neh balik je, boleh dope ?
semak aih tengok belog yang entah papa neh.
header senget macam kepala otak aku jee yang agak sengat neh~

okay abaikan. sangatlah buruk rasanya belog aku neh.
sekali lagi abaikann !! *jerit sampai bergema*
nak buat header sendiri tapi download photoshop tak leh pakai lak !
any idea anybody ?hee~

okay im going to tingkatan ENAM !
whoaa !orang kate form 6 neh leceh sikit pakai baju sekolah bagaii.
tuu ape orang kate laa, termasok gak ahh aku yang kate camtuu. huu^^
tapi bile fikir balik, untung sebenarnye form 6 neh haa.
even leceh kat pakai baju sekolah tuhh
k lah, aku malas nak tuleh pepanjang sangat
*tapi ni pun dah berjela dah neh* 

tata, assalamualaikum :)




PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Bidadari.
  • Excuse Me Dear ?
  • Agak Ketinggalan --'
  • Culinary And Arts Design
  • Back !
  • I May Look Calm
  • Dafuq?
  • Ohh Dear...
  • Necklace not Neckless
  • Pelangiii !