♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Aku Dah Kawen :)
Saturday, February 11, 2012 • 5:26 PM • 2 What ?!








post tittle aku !!haaa. sape kat sini nak kawen ?
angkat jari kelingking tangan kiri duluu !haa.
aceli, aku dah di kawenkan dengan orang yang aku tak kenal.
bercinta lepas kawen tuu wei !
tapi aku familiar dengan muka orang tu sebelom neh. emm
si dia tuu dah kerja, ada kereta and umor dia dalam 27, 28 camtuu la.
aku dikawenkan sebab aku asek nanes je, and asek alone je.
so better aku di kawenkan. at least ada jugak nak teman aku tiap hari. Gj <33
aku dikawenkan ni pun aku rase mengejot je
tapi tak pe untuk kepentingan aku jugak. just oriteee.
mak aku tak buat kenduri besar besar pun, kenduri biasa biasa je.
so semua kawan kawan aku tak tau laa. yang tau cuma family terdekat
and jiran sebelah menyebelah kat sini sini je.
but, aku rase tenang je lepas aku dikawen dengan dia.
dia pendiam laa, sangat pendiam. and aku pun jadi diam bile dengan dia.
tapi dia suka senyum. and bila dia senyum. perghh melting wei.
dia suka bawak aku jalan jalan. syok ouh. nek ketaa dia. hee.
aku bahagia sangat di kawenkan and nak bersama dengan dia sampai bila bila.

tapi tapi sayang seribukali sayang mahligai yang aku bina dengan dia cuma
MIMPI AKU PAGI TADI JE, BUKAN REALITI ! adeii --'
*bangon pon lambat ada hati nak kawen awai. podahh !*

K laa, aku mereng. haha. baibai


PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Dah Tak Tertanggung :')
  • Sabar. Hmm, Peritnyaaa
  • Terkadang.
  • Forever Alone
  • No Cheese For Me ?
  • Gaming !
  • Hi.
  • Maybe.
  • Trying.
  • Who Are You Huhh !