♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Work !
Tuesday, January 3, 2012 • 7:02 PM • 0 What ?!


yaa, hari ini 3 JANUARI 2012 baru aku carik keje,
orang lain dahh berzaman carik, aku baru hari ni nak carik.
tak pe laa, asalkan aku nak keje jugak
dari melapok je kat rumah buat ape ?
buat semak rumah boleh,
haha.
okay, YANA kate tak nak carik keje dekat giant.
so, kitorg carik keje dekat tesco.
dua tempat je aku isi nama nak keje.
yang lain ?yang lain tuu dahh full dahh.
and aku hope sangat dapat keje dekat tempat ni.
sebab manager tuu sendiri cakap,
ada kekosongan jawatan untuk jadi cashier dekat situu.
so, aku amatlah berharapkannye. hee~
ni bakal tempat keje aku,
di TESCO SUNGAI PETANI SELATAN


TADAA, ni laa bakal tempat keje aku,
A&W namanyaa, tauu kan ?
hmm, doakan aku dapat mengisi kekosongan keje nihh tauu ?
agar aku dapat beli phone baru, hakhak

:D

k papaii :)





PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • It's Make Me Happy
  • Love That Words
  • Take It
  • I'm Happy With Them !
  • Bersuka Ria !Jyeeaahh !
  • Sorry, Aku Jahat !
  • Terribly Missing You ?
  • I'm Sad ;(
  • I'm Sorry For You Sayang ;'(
  • Cbox Pun Cbox Laa~