♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Hi.
Saturday, January 28, 2012 • 4:02 AM • 0 What ?!





Tetiba pagi ni nak cerita pasal kucing. Hikhok.
Macam ape je lagi, kan ?haha

Dulu aku ada seekor kucing. Nama dia Toy.
Dapat nama ni sebab ekor dia melengkoi. HAHA.
Abah aku yang kasik name neh.
Comel ouhh kucing tuhh. Warna oren gituu.
Kucing tuu adik aku yang bawak balik dari tadika dia masa dekat perak dulu.
Adik aku ni agak pemurah dulu dulu. HAHA.
*tapi sekarang ?no komen.*

Even mak aku tak berapa suka kucing sebab geli
tapi mak aku bagi jugak laa adik aku bela.
Yela adik aku tuu anak manja mesti harus di manjakan --'

Kucing ni bapok active giloo. Berlari sana sini.
HAHA *macam anak orang je beralri sana sini*
And kucing ni agak pandai. Hoho
Aku sayang dia. Tapi dia dah mati :'/ sebab abah aku tak perasan
dia duduk dekat tayar belakang kereta. Abah aku revers and terlanggar dia yang comel tuu.
Dan dia mati jua akhirnya.
Okay post merepek. Akhir sekali majulah sukan untuk negara.

Kbubyeeee^^



PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Maybe.
  • Trying.
  • Who Are You Huhh !
  • Get Well Soon, Girl !
  • Amarah
  • Work !
  • It's Make Me Happy
  • Love That Words
  • Take It
  • I'm Happy With Them !