♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Get Well Soon, Girl !
Saturday, January 7, 2012 • 6:44 PM • 0 What ?!



hello everybody,
how's your day ?
I hope it fine as well. :)
tadi aku online facebook and ternampaklah post yang berjela jela
dari facebook member lama aku.
aku mule mule macam pelik dengan post dia.
lepas aku bace, aku stalk habis facebook dia,
then aku faham kenapa ada post macam tu.
rupa rupanya, post tu dibuat oleh kakak kepada owner facebook tuh.
and you know what, my friend was addmitted to hospital.
for sure because dia sakit la.
and ada lagi sebab kenapa dia masok hospital.
but, aku rase tak patot la aku bagi tauu kenapa kat sini. kan ?

#sorry, aku curi gambar nih.


okay, aku sedih jugak laa dia buat macam tu.
dia tu member aku masa aku dekat sekolah rendah dekat perak.
Sekolah Kebangsaan Trolak Utara.
dia antara member yang paling aku ingat sekali.
but dia tak ingat sangat aku, harhar :'D
now she's in hospital dekat IPOH.
tak tau laa hospital ape.
she's in coma. :(
aku cuma dapat doakan dia cepat sedar.
and pulih seperti dulu lagi.
she's good girl, happy-go-lucky person.
I love to be friend with her, and she's very cute :3 #owhsemm !

aku doakan kau cepat semboh.
aku nak melawat sangat kau but, jaohlah sayang.
sorry, ILOVEYOU GIRL !

salam.




PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Amarah
  • Work !
  • It's Make Me Happy
  • Love That Words
  • Take It
  • I'm Happy With Them !
  • Bersuka Ria !Jyeeaahh !
  • Sorry, Aku Jahat !
  • Terribly Missing You ?
  • I'm Sad ;(