♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Gaming !
Sunday, January 29, 2012 • 4:21 AM • 0 What ?!

Hey peep(s) !





As shown, nampak atas ni ada tikus tikusan chumel ni ? 
Ni game TRANSFORMICE. Game online. 
Besh ouhh main game nih. Kalau tak percaya try la main. 
Carik dekat Encik Googey.

Aceli aku perkenalkan dekat kakak aku game ni tadi. 
Dia main and buat room dia sendiri untuk main. 
Kira dia tak main dengan orang lain laa. Then aku join. 
Time tuu pulak aku tengah meses dengan Neo 
*bukan nama sebenar* 
Aku cakap tengah main game nih. 
So, dia pun suruh aku buat ID untuk main game ni. 
Aku letak nama dia Littlerembo. 
Seronok sangat main dengan dia, and kakak aku tadi.

Aku dengan kakak aku gelak je tengk si Neo neh main. 
Lawak kot. Orang nak bagi belon dekat dia dia lari lari. 
Pastu bila aku dengan kakak aku ada belon dia cakap 
"syok laa depa dua ada belon" HAHA. 
Lawak laa hampaa nih sayang :3

Klaa, nak cerita betapa happynya aku dengan dia masa main game nih. 
Tuu je. And ILOVEYOU both of you :*

PAPAI :)


PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Hi.
  • Maybe.
  • Trying.
  • Who Are You Huhh !
  • Get Well Soon, Girl !
  • Amarah
  • Work !
  • It's Make Me Happy
  • Love That Words
  • Take It