♥ FISYA SHAARI ♥
ABOUT ENTRY LINKS/TUTO TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Amarah
Friday, January 6, 2012 • 9:33 PM • 0 What ?!







hmm, dah lame tak rase macam ni.
takde mood, nak cakap ke, nak buat ape semua tak ade mood.
teringat balik mase dekat sekolah.
kalau aku macam ni je mesti Liyana, Fatin, or Aishah akan tanye aku.
RINDU MEREKA <3
seriuusss !
tension wehh, ape lahh.
tensionn pun bukan ade orang faham.

semalam malam,
aku menangis, jyeahh.
bagon pagi kau tahu laa bengkak laa mata aku ni.
bagos sangat. #DAMN !

and kejadian tuu memang bagi impak besar.
aku lost of my patient to my little bro,
and my friend too,
aku tak ade mood, aku penat macam ni dah.
I'm gonna die soon,

aku jadi macam ni sebab aku kena tengking.
untuk kali pertama aku kena tengking macam tuu.
aku, tergamam, aku tak mampu balas.
cuma, air mata aku je yang mampu aku zahirkan.
sedih, pilu dan  penoh tanda tanya di benakku.
aku tahu salah aku, tapi kenapa kena tengking aku sampai macam tuu ?
tak pa laa, mugkin dia dah tak dapat sabar lagi dengan
perangai aku yang lain dari orang lain ni.
aku pun tak nak dah la dia sakit hati kena take care orang macam aku ni.
harhar ;D
dia dah banyak sabar dengan aku,
so, it's time I let you go so I can be free :)

thankyou so much :')



PASTFUTURE
A MESSAGE FROM OWNER OF THIS SHELL
ASSALAMUALAIKUM there! Oh, this is my personal blog. I type what I want. Just a random story.

Note;

"fight or fly?"

NAK JADI SIPOT JUGAK LETTEW !



TERBEBELAN

  • Work !
  • It's Make Me Happy
  • Love That Words
  • Take It
  • I'm Happy With Them !
  • Bersuka Ria !Jyeeaahh !
  • Sorry, Aku Jahat !
  • Terribly Missing You ?
  • I'm Sad ;(
  • I'm Sorry For You Sayang ;'(